SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?

Wypełnij formularz, napisz maila lub zadzwoń na poniższy numer. Odpowiemy w ciągu 24 godzin.

Infolinia

533 200 408

Zgłaszanie awarii

serwis@ekko.net.pl
601 633 859

Siedziba naszej firmy

ul. Pocztowa 1
86-065 Lisi Ogon

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Sprawdź kabel zasilający, jeśli nie ma zmiany, skontaktuj się z serwisem.

Wymień zestaw obrazujący lub toner(jeśli jest zintegrowany z zestawem obrazującym)jeśli nie ma zmiany, skontaktuj się z serwisem.

Skontaktuj się z informatykiem, jeśli nie ma zmiany, skontaktuj się z serwisem.

Zgłoś ten problem do serwisu z marką, modelem urządzenia oraz dokładnym miejscem, gdzie papier się zacina(w zasobniku / pod tonerem / za tonerem / na wyjściu) oraz podaj numer błędu lub zdjęcie komunikatu.

Zgłoś ten problem do serwisu z marką, modelem urządzenia.

Skontaktuj się z informatykiem, jeśli nie ma zmiany, skontaktuj się z serwisem.

Zgłoś ten problem do serwisu z marką, modelem urządzenia oraz opisem/zdjęciem komunikatu.

Jeżeli nie korzystasz z automatycznego zamawiania materiałów, złóż zamówienie na zamowienia@ekko.net.pl

Zgłoś ten problem do serwisu z marką, modelem urządzenia.

Wyczyść małą szybę skanera widoczną w większości urządzeń po lewej stronie po otwarciu pokrywy ADF skanera.

Sprawdź, czy w skanerze nie ma zaciętego papieru, jego resztki lub zszywki/spinacza.

Zgłoś ten problem do serwisu z marką, modelem urządzenia.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Wypełnij formularz a my szybko się z Tobą skontaktujemy!